Followers

Thursday, 24 February 2011

Lesen Motor ku :))

Aww , aww , hari nie ak suda pas 6jam tok motor . Mmg sangat2 menyakitkn hati pada mulenye hehehe .first2 dngr ceramah . Ya ALLAH hanye tuhan je tahu betape sejuk nye bilik tu . Dh laa pagi tu hujan . haish , lagi2 sejuk la ak. dh laa badan ak cekeding je hahaha .pas selesai dgr ceramah selame satu jam setengah . AK di bawk ke litar motorsikal . time tu laa ak dimaki , dicaci , n asyk kene marah je weii cian tak ak ? hurmm :(( .Ade je yang tak kene nye . Geram je :(( . Yang ak lawak nye wei! korang bayang kan ikat tali helmet pun ak tak reti lagi hahahaha , motor dh oke bwak dh . Haish, lawak2 hahaha . Last2 semua nye bejalan ngn lancar . Ckgu2 yg ajr smuanye bek2 . First2 je belagak mcm garang getik ak hahahaha ! . tapi betol ke ak dimaki di caci ? hahaha tak ade laa ak gurau je . saje buat gimik kan ? hehe .thnxz pada cikgu rosli ,cikgu ranjit n seowg ag ckgu india ak lupe name dye hehe . Sory cikgu :)) .Hope pasnie ak akn hadapi belajar mtor ngn hapie + tenang . hehehe