Followers

Sunday, 13 March 2011

Alone :((

sumpah dh bosan hidup alone :((
Yeahh !! mngenai tajuk diatas laa ak nak story :)) . alone ? yeahh , now ak dh bosan giler hidup keseorangan . sampai bile ak nak mengharap lagi pada dia . Nadya come on dh tiba mase tok cari pengganti laa . Tak perlu nak ingt owg yang tak pasti ingat ko or what ? Mybe dengan ko cari pengganti ko mampu hapus kan dia dalam hati ko . U must try nadya othman . Jgn mngharap dia lagi . Nnti buat ko sedey je tahu ? Tapi mcm mane ak nak cari pengganti dia ?? Ade lagi ke laki yang nak faham ak macam mane dia penah faham ak ? Hurmm , owg cakap tak cari tak akan jumpe  kan kan :)) ? Ak rase ak dh jumpe . Tapi owg tu dh cakap awal2 kat ak yang dia taknak kapel dengan ak ade laa sebab nye hanya ak n owg tu je tahu . hehe . Tak ape laa mybe dia dh kecewa tok kapel kan ? :)) Ak tetap wait ko propose ak beb  !! Sebab aty ak dh betol2 jatuh hati dengan ko  .  Owg ckp hargai owg yg ade depan mata . Now ak nak hargai ko . Sebab ko je ade dengan ak ckunk . Ak taknk jadi macam dulu lagi . Tak nak lagi tengok owg yg ak sayang tinggal kan ak :((. Sumpah ak dh bosan hidup single nie .. Hurmm :(( kadang2 jeles je tngok member2 ak ade bf . Kalau laa ak ade bf macam deowg kan best . Ade tempat nak manje2 , ade tempat nak luah kan perasaan , Ade tempat nak berkasih sayang . Cewahh , ayt ak geli je hahaha .