Followers

Thursday, 10 March 2011

♥ Sis Wywa ♥


Mylovely Sis wywa !! I love you sis ♥ . sis wywa nie merangkap cm akak angkat ak laa . Nak tahu dia cpe tk ? dulu dye bekas adk ipar ak . hahaha tapi dia tua ag dari ak . Kelakar je kan ? :)) hehehe . if korang nak tahu ? abdul mufitz ex ak tu abg dye laa . Tu sebab ak kata dulu dye merangkap adk ipar ak hahaha . Tapi tu dulu laa . Now dye cm akk ak je . Alwys dengar prob ak hehee . Semalam ak rindu kan abg dye . Pastu ak txt laa sis wywa nie . Saje nak lepas rindu kat abg dye n tanye psal abg dye . hehehe tak malu kan ak ? hahaha . Thnxz cngt2 sis coz bagi nadya smngat semalam . hehe sis selalu pesan NO SAD2 OKE ? . YEAHH nadya akn selalu ingt pesan sis yg comel nie hehe . Geram je bile tgok pp dye tu . Ase nak cubit2 je hahaha Dye comel giler kan korang ♥ ? Tapi smlm sis bgtaw tahu kat ak yg fitz nak pegy penang balek . nak kerje tmpt dye kerje dulu . Oh , god ! jauh tu . cnfrm2 ramai ank mami cntk2 kat sane . Melepas laa ak hehehe . Thnxz sekali ag taw sis sebab sis sudi bgtaw perkembangn fitz kat nadya . hehe . Hapie cngt2 dapat kenal ngn sis comel nie . nadya sayang sis sangat2 tahu ? I LOVE YOU SO MUCH SIS WYWA ♥
webcam wif sis wywa . sayang awk :))